Grotere billen?

Grotere billen?

Wil jij grotere billen? Je bent niet de enige. Steeds meer vrouwen lijken in te zien dat grotere billen helemaal niet zo erg zijn. Grote billen zijn mooi, zorgen voor zelfvertrouwen en hebben een positieve uitstraling. Vrouwen met een grote kont worden doorgaans als intelligenter en vruchtbaarder beschouwd. Alle redenen dus om aan grotere billen te komen.
Maar hoe werk je nu doelgericht aan grotere billen? Is het anders dan trainen voor strakke billen? Welke oefeningen werken het beste? En hoe belangrijk zijn voeding en rust als je grotere billen wil krijgen?

Doel: grotere billen
Het doel “grotere billen krijgen” wordt steeds vaker gekozen door vrouwen. Dat is opvallend, want een paar jaar geleden was het nog vooral in om kleinere, strakke billen te krijgen. Dat was het ideaal. Tegenwoordig kunnen billen niet groot genoeg zijn. Ze moeten opvallend zijn in het oog springen en er mag mee gepronkt worden. Maar dan moeten het wel stevige billen zijn. Geen billen die vooral uit vet bestaan, maar billen waar veel moeite in is gestoken. Die billen krijg je alleen met een stevige training, maar zijn voor iedereen haalbaar.

Verschil met strakke billen
Misschien dacht je dat de training van grotere billen en de training van strakke billen erg op elkaar lijkt. Maar dat is niet zo. De oefeningen die je uitvoert komen weliswaar op hetzelfde neer, maar strakke billen zorgen er voornamelijk voor dat vetmassa verdwijnt en spieren weliswaar worden aangemaakt, maar niet zozeer in het oog springen. Met strakke billen word je kont doorgaans kleiner. Er zijn genoeg vrouwen die zich dat als doel stellen, maar als jij grote, ronde en opvallende billen wil, moet je wel begrijpen dat dat iets anders is dan strakke billen! Begin dus niet zomaar aan een training voor strakke billen.

Oefeningen die helpen
Een aantal oefeningen die je gegarandeerd zullen helpen bij het verkrijgen van strakke, ronde billen zijn de volgende:
– De ezelstrap: je trapt als een ezel met je voeten naar achteren en spant hierbij je bilspieren heel erg aan.
– De lunges: hierbij stap je als het ware in en span je tijdens je stap je bilspieren aan en houd je zee een tijdje strak aangespannen.
– De sumo workout: dit is een complete workout en zeer intensieve, docht effectieve training waarmee je je bilspieren tot het uiterste drijft.
Los van deze oefeningen zijn er nog talloze andere oefeningen die jou helpen bij het verkrijgen van grotere, strakkere billen. Het beste volg je een trainingsschema om te zorgen dat alle oefeningen ook goed aan bod komen.

Voeding
Strakke billen trainen is een kwestie van goed eten en veel trainen. Maar bij grotere billen trainen speelt voeding een nog belangrijkere rol. Je wil namelijk niet dat vet alleen maar verdwijnt, dus het is niet een kwestie van minder energie eten en meer verbruiken. Het is een kwestie van “andere” energie nuttigen en op laten slaan als spiermassa.
Een eiwitrijk voedingspatroon past dan ook perfect bij het trainen van grotere billen. Eiwitten worden door je lichaam opgeslagen als spiermassa en blijven vanzelf kleven aan die gebieden waar effectief getraind wordt: je billen dus. Door het eten van eiwitten draag je direct bij aan het versterken en groeien van je (bil)spieren. Zo worden ze lekker groot en stevig.

Voldoende rust
Wat je helemaal niet mag vergeten is om genoeg te slapen. 7 uur per nacht is een minimum, want in die 7 uur slaap gebeurt er heel veel, bijvoorbeeld:
– Je spieren komen eindelijk tot rust en kunnen zich herstellen van de training;
– Spiermassa groeit en neemt toe, terwijl vet verdwijnt en plaats maakt voor eiwitten (die weer spieren worden);
– Je billen maken zich klaar voor nog meer training en gaan (min of meer vanuit verdediging) de spieren wat sterker afstellen, waardoor ze groter worden;
– Je komt geestelijk voldoende tot rust en kunt de volgende dag goed geconcentreerd en gefocust verder met deze toch wel intensieve training.
Slapen is heel belangrijk, maar je moet het ook tussen twee trainingssessies rustig aan doen. Je hebt er dus niks aan om elke dag heel hard te trainen, want dan krijgt je lijf geen enkele kans om zich te herstellen. Laat staan om je bilspieren echt te laten vergroten en aan grotere billen te komen.